Nowe zabawki

Piątek, 19 lutego 2010 · Komentarze(5)
Kategoria Sprzęt
Przygotowania roweru do sezonu 2010 czas zacząć :) W tym roku co prawda wielu zmian nie będzie, postanowiłem wydać więcej na wyjazdy niż na sprzęt. Na razie gotowy jest kokpit, na wymianę czekają jeszcze pedały, kaseta i łańcuch. Już niedługo będę mógł pokazać zdjęcia całego roweru :)

Wracając do kokpitu - kierownica to zakupiony na allegro za śmieszne pieniądze nowy Syncros Gain 7075, niestety okazało się że dość wąska - jedynie 630mm. Pozycja jest niby ok, ale zobaczymy w terenie. Do tego miał dojść biały mostek Truvativ AKA lub Pro FRS - skończyło się jednak na czarnym Truvativie XR, który był dostępny od ręki, miał wymagane parametry i był tańszy od wymienionych o 1/3. Wygląda też całkiem przyzwoicie. Muszę jeszcze kupić nowe korki do kierownicy bo stare nie chcą pasować - nie są przygotowane na współpracę z kierownicą o tak cienkich ściankach i po prostu nie chcą się w niej zblokować - wypadają :)

Kilka zdjęć szpeju:

szczerze ci powiem, że też się bałem z początku, jednak ktoś mi to zgrabnie wytłumaczył. Dokręciłem śrubę z momentem takim jak podany w instrukcji i tyle. Myślę że Truvativ shitu nie robi ;)

foxiu 18:45 niedziela, 21 lutego 2010

Ten mostek ryzykowny trochę :) Jakoś nie miałbym zaufania (jedna śruba). Nawet miałem taki zamontowany fabrycznie w GT.

bodziek 17:26 niedziela, 21 lutego 2010

Fu, gięta kierownica :P

vanhelsing 09:44 niedziela, 21 lutego 2010

Widzę że na podobnym poziomie przygotowania sprzętu jesteśmy ;) a sam kokpit całkiem sensowny.

www.adventuretrail.ovh.org

Robert 08:39 niedziela, 21 lutego 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakz