Tuł i troszkę dalej

Niedziela, 25 kwietnia 2010 · Komentarze(4)
Korzystając z niedzieli i pięknej pogody wybraliśmy się dziś z Kasią ma odkładany już jakiś czas wypad do schroniska pod Tułem.

Początkowo trasa prowadzi asfaltami, i obfituje w przejazdy przez rzeczki (3 albo 4 były) - nad jednym z nich urządzamy krótki postój.

W końcu docieramy pod schronisko. Tuł nie jest przesadnie wysoki, ale podjazd pod schronisko pozwala poczuć nogi ;) Urządzamy dłuższą sjestę, połączoną z konsumpcją całkiem niezłego bigosu.

W końcu ruszamy dalej - w stronę Małej Czantorii. Początek to rewelacyjny kawałeczek zjazdu, niestety droga szybko zamienia się w solidny podjazd / podejście.

Jeszcze trochę pchania i można wsiadać :)

Pogoda na łąkach wybitnie wiosenna, jaskrawa zieleń aż kłuje w oczy.

Trochę zjazdu, trochę podjazdu, na szczęście można już z siodła.

Patrząc jednak całościowo, zdecydowanie lepiej jechało by się tym szlakiem w przeciwną stronę. Kiedyś trzeba spróbować.

W lesie także wiosna pełną gębą. Chciało by się powiedzieć - wreszcie.

Nie jedziemy na Czantorię, odbijamy asfaltem na Dzięgielów. Zjazd jest masakrycznie szybki, trzeba często macać klamki.

Wycieczkę kończymy u Kasi na działce, grillem. Tylko piwka brakowało.