Apokalipsa

Piątek, 20 listopada 2009 · Komentarze(9)
Ten wpis to w zasadzie takie nic, ale zrobiłem kilka zdjęć, którymi chciałbym się pochwalić – mi osobiście się podobają. Trasa wycieczki dokładnie identyczna jak spaceru z poprzedniego posta, jednak warunki nieco inne. Pogoda nie tak idealna, co poskutkowało ciekawym zachodem słońca. Dokładając to tego miejsce akcji – upstrzone ruinami wyrobisko – mamy dobrą miejscówkę na ekranizację Fallouta ;)

Jesień to, czy wiosna?

Singiel wśród traw.

Droga.

Dzień chyli się ku końcowi.

Zaczynamy koncert czerwieni.

Diaboliczne miejsce...

Apocalypse please...

Mamba, nie tyle połączyłem co przeniosłem. Tamten jeszcze 2 miesiące pociągnie ;)

PS. Pisze komentarz, bo sobie muszę cel w Google Analytics zdefiniować :P

foxiu 22:36 poniedziałek, 30 listopada 2009

Kurcze fajnie połaczyłeś te blogi :) Chyba musimy pogadać, pomożesz mi w modyfikacji mojego :) Zdjęć nie komentuje, bo jak zawsze świetne.

MAMBA 19:32 poniedziałek, 30 listopada 2009

podoba mi się Twój blog, oryginalny, a zarazem prosty. dodaję do inwigilowanych ;) przychylam się do propozycji Mamby - pogoda jeszcze trochę wytrzyma, więc można te góry trochę pomolestować :)

pozdrower

hose 15:15 poniedziałek, 30 listopada 2009

nie tak do końca pięknie, bo widzisz, że jeszcze komentarze i archiwa wyglądają nie do końca tak jak powinny ;)

Dokończę to dziś i wstawię nową wycieczkę, oraz wpis wyjaśniający co ja tu robię. A potem... pozostanie tylko jeździć ;)

foxiu 13:33 poniedziałek, 30 listopada 2009

No toś pięknie przeniósł wygląd strony. Teraz pozostaje nic innego jak tylko jeżdzić, żeby ilość wycieczek rosła :)

vanhelsing 13:27 poniedziałek, 30 listopada 2009

No to ostatnie zdjęcie jak żywcem wyjęte ze STALKERA :D

speed565 12:50 poniedziałek, 30 listopada 2009

spoko spoko, to jest wycieczka z zeszłej soboty. W niedziele byłem w lepszych okolicznościach przyrody, choć też nie typowo górskich. Różnorodność jest bardzo ważna ;)

foxiu 10:21 poniedziałek, 30 listopada 2009

Proponuje ruszyć tyłek na rower w góry póki jeszcze taka pogoda, a nie włóczyć się po okolicach :)

mamba 10:20 poniedziałek, 30 listopada 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nasas