Wiosennie nastrojony kamieniołom

Poniedziałek, 5 marca 2007 · Komentarze(0)
Dziś przed południem pobawiłem się jeszcze pompką do amorów, ustawiłem ciśnienie tak, aby po zajęciu pozycji na rowerze SAG ustalił się na 2 cm i ruszyłem w teren. Jako cel wycieczki przyjąłem położony niedaleko kamieniołom (Pieczyska), jako że jest tam sporo przeszkód różnej wielkości, w tym kawałek zjazdu wysypanego kamieniami, zupełnie jak flisz w górach (w sumie tylko kolor inny, no i zjazd ma parędziesiąt metrów, a nie np. 4 km). Po objechaniu całości pojechałem od razu do pracy i dopiero tam dokonałem wymaganych pomiarów (zapomniałem na wycieczkę tak podstawowego narzędzia jakim jest ekierka). Okazało się widelec wykorzystał 92 mm skoku – prawie ideał. Upuściłem tak tyci tyci powietrza z prawej goleni (lewej nie ruszam, bo jak tam jest zbyt małe ciśnienie to widelec strasznie się wytłumia – taki jakiś wpływ powietrza na ECC) i będę testował znów, w środę (jutro nie zdążę). Aha, dzisiaj padło raptem 18 km ;).