Bądź odkrywcą, a nie naśladowcą

Czwartek, 4 listopada 2010 · Komentarze(4)
Kategoria Blog, Wydarzenia

Jędrek i Janek. Cegła i Jan. Pierwszy tryskający optymizmem, szalonymi pomysłami, ujmująco bezpośredni. Drugiego prawie nie znałem, ale wydawał mi się spokojny, nieco usunięty w cień, choć też zawsze w dobrym humorze.

Zginęli podczas zdobywania szczytu Grossglockner, ciała odnaleziono 3 listopada 2010. Pewnie słyszeliście w wiadomościach.

Cegła zostawił po sobie opis na gadu-gadu: "Gdy budzi cię rano słońce na szczycie Alp... Gdy dojeżdżasz do mety i słyszysz KONIEC..." Jakaż, kurwa, ironia... Czemu on zawsze do tej mety tak szybko docierał?

Nie wierzę w drugie strony, lepsze światy, reinkarnację i inne tego typu rzeczy. Wiem natomiast, że oni będą żyć, gdzieś w nas, dopóki będziemy o nich pamiętać. Ten wpis niech będzie kolejnym wspomnieniem. Niech pożyją trochę dłużej.

Tęsknię za Tobą Jędrek...

Anonimowy tchórz 09:33 piątek, 26 sierpnia 2011

zapewne wielka strata, bo widać od razu, ze fajne ludziska z nich
no i twardziele przede wszystkim !

mehow 13:32 czwartek, 4 listopada 2010

Niech spoczywają w pokoju...

siwy-zgr 10:24 czwartek, 4 listopada 2010

Tymbardziej to boli ,że się tych ludzi znało.

Ten weekend upłynął mi pod znakiem refleksji o śmierci w górach. W czwartek obejrzałem w TV film "Cisza". W sobotę nad ranem pojechaliśmy w Tatry powspinać się. W samochodzie rozmawialiśmy o tamtym wypadku pod Rysami. Rozmawialiśmy też o Glocku. Znajomy był na tym szczycie w tamtym roku i twierdzi ,że nie jest on szczególnie trudny (atak szczytowy zaczyna się w schronisku nieopodal wierzchołka) -ale... przy dobrej pogodzie. Po załamaniu pogody sytuacja zmienia się o 180 stopni i przyjemna wspinaczka staje się w walką o przeżycie. Takie są góry.

W niedzielę usłyszałem w radiu ,że na lodowcu u podnuża Glocka znaleziono ciało polskiego wspinacza. Jak się okazało był to ojciec jednego z tych chłopaków. Ich samych znaleziono trzy dni później...

marusia 08:08 czwartek, 4 listopada 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes