Chromag Lynx - kótki test

Piątek, 5 listopada 2010 · Komentarze(3)
Kategoria Sprzęt

Jakiś czas temu przetestowałem, a niedawno opisałem - siodełko Chromag Lynx, z którego powinni być zadowoleni maratończycy i wszyscy fani długiej jazdy... W skrócie: świetny kształt (choć dla mnie osobiście za wąskie), miękki i szeroki nos pomagający w długich podjazdach, skórzane pokrycie, tytanowe pręty. Niecałe 250g za 250 zł - więc masa i cena jak na krosiarskie standardy do przyjęcia. No i przy tym to naturalna skóra!

A test zaczyna się tak:

Nad kupnem siodła ze skórzanym pokryciem zastanawiałem się od dłuższego czasu. Opinie znajomych, jak i te znalezione w sieci były bardzo pozytywne, jak jednak wiadomo, siodełko to bardzo indywidualna sprawa – a koszt ewentualnej pomyłki kazał zachować sporą dozę ostrożności. Trochę przez przypadek okazało się, że podczas Enduro Trophy w Brennej będę miał okazję przetestować siodełko Chromaga. Prawdę powiedziawszy, nie brałem tej marki pod uwagę (nawet nie wiedziałem że robi siodła…), ale czemu by nie skorzystać z okazji? Po cichu liczyłem, że otrzymam do testów przeznaczony do enduro model Trailmaster, do ręki dostałem jednak Lynxa. - przeczytaj cały test na EMTB.pl

hehehehe :) Świetny kawał :)

siwy-zgr 09:23 piątek, 5 listopada 2010

o kurde, dzięki :) Zazwyczaj to ja poprawiam teksty innych a tu widzę, że czegoś nie dojrzałem w swoim własnym :) Fakt, podwójne zaprzeczenie, i to jeszcze taki średnio pasujące do siebie.

Zawsze mi się ten kawał przy podwójnych zaprzeczeniach przypomina:

Profesor filologii polskiej na wykładzie:
- Jak państwo wiecie, w językach słowiańskich jest nie tylko pojedyncze zaprzeczenie. Jest też podwójne zaprzeczenie. A nawet podwójne zaprzeczenie jako potwierdzenie. Nie ma natomiast podwójnego potwierdzenia jako zaprzeczenia.
Na to głos z ostatniej ławki:
- Dobra, dobra...

:D

foxiu 09:16 piątek, 5 listopada 2010

"wbrew przeciwnie" Sorry, że się czepiam, ale ogólnie test bardzo fajny, a ten błąd bardzo razi :)

siwy-zgr 09:08 piątek, 5 listopada 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa gowdu